Обчисли:
Виконай завдання з підручника ст.118-119 №749, 750. 751.
Бажаю успіхів!
- Щоби круглі числа
Легко поділити,
Порівну нулі вам
Треба скоротити
- Складемо вирази.
Ділене
|
80
|
60
|
400
|
900
|
Дільник
|
20
|
30
|
200
|
300
|
Частка
|
1. Розв’язання рівнянь
Пограємо у гру «Закодоване слово».
За допомогою відповідей рівнянь виберемо ті літери, які допоможуть розкодувати слово.
і
|
о
|
3, 250, 3, 109, 2.
Х * 300 = 900 х * 200 = 600 40 * х =80
1. Робота над задачею
7За 7 днів на фабриці пошили 490 українських сорочок. Скільки днів знадобиться для пошиття 640 сорочок, якщо кожного дня будуть шити на 10 сорочок більше?
20.03 Множення суми на число.
23.03
20.03 Множення суми на число.
Позмагайся з рідними:
Вивчи правило та виконай завдання з підручника(дивисьу дистанційному навчанні)
Множення одноцифрового числа на двоцифрове.
Сьогодні ми ознайомимося з прийомом множення одноцифрового числа на двоцифрове.
— Спочатку нам треба згадати правило переставної властивості дії множення. (Від зміни місць множників добуток не змінюється.)
— При множенні одноцифрового числа на двоцифрове ми і використовуватимемо переставну властивість дії множення.
— При множенні одноцифрового числа на двоцифрове ми і використовуватимемо переставну властивість дії множення.
- Як краще помножити 6 на 23, чи допоможе нам переставна властивість дії множення швидше порахувати?
6*23 = 138 7*11 = 77 5*18 = 90
Гра «Найкмітливіший»
- Йшли пустелею два віслюки. Оди ніс мішок – 50 кг солі, а другий – 50 кг вати. Було дуже жарко. Вони втомилися і, побачивши річку, разом з мішками полізли у воду. Після купання віслюки пішли далі. В одного з них мішок став легшим, а в іншого – важчим. Чому?
Розв’язування задачі 827:
Для ремонту двох під’їздів витратили 17 банок фарби, по 4 кг у кожній. На перший під’їзд витратили 6 банок фарби. Скільки кілограмів фарби пішло для ремонту другого під’їзду?
Прочитай задачу
- Про що розповідається в задачі?
- Прочитайте задачу ще раз.
- Що нам відомо? Що треба знайти? Яке головне запитання задачі?
І п. – ?, 6 б. по 4 кг ?, 17 б. по 4 кг
ІІ п. – ?, по 4 кг
- Скільки знаків запитання в короткому записі? На скільки дій задача?
Складемо план розв’язання задачі:
1) Що знайдемо 1 дією?
2) Про що дізнаємося 2 дією?
3) Про що дізнаємося 3 дією?
3) Про що дізнаємося 3 дією?
- Записуємо розв’язання самостійно
Бажаю успіхів!
24.03
Множення одноцифрового числа на двоцифрове
— Сформулюйте переставний закон множення. (Від перестановки множників добуток не змінюється )
— При множенні одноцифрового числа на двоцифрове ми і використовуватимемо переставну властивість множення: поміняємо множники місцями та знайдемо добуток. Як це ми зробимо? Давайте згадаємо.
a • b = b • a
3 • 28 = 28 • 3 = (20+8) • 3 = 20 • 3 + 8•3 = 60 +24 = 84
Виконай:
5 х 26 9 х 43 240+ 7 х 15
8 х19 4 х 52 709 - 6 х 44
25.03
Множення і ділення в межах1000.
25.03
Множення і ділення в межах1000.
— Розгляньте записи та поясніть спосіб обчислення.
70 • 8 = 560
7 дес. • 8 = 56 дес.
420 : 6 = 70
42 дес. : 6 = 7 дес.
Виконай завдання:
Множення виду 320 х 3. Порівняння виразів.
Розглянь запис,поясни :
Позмагайся з членами свої родини!
Обери будь-який варіант та обчисли:
Бажаю успіхів!
06.04
Множення і ділення круглого числа одноцифрове. Робота над задачами.
Прослухайте ці відео та пригадайте вивчений матеріал.
4 • 2 = 8, а 40 • 2?
- Розгляньте записи та поясніть спосіб обчислення.
Учні розглядають записи і пояснюють різні способи виконання множення виду
Число 40 представляємо у вигляді розрядних одиниць – 4 дес. Розрядні одиниці – 4 дес. множимо на число 2, в добутку отримуємо 8 десятків. А 8 дес. – це число 80.
|
40 • 2
4 дес.• 2 = 8 дес. = 80
400 • 2
400 • 2
4сот. • 2 = 8сот. = 800
Позмагайтеся з рідними:
Ти:
60 • 10 : 100
200 : 10 : 10
5•2•10
900 : 100
100-4-10-5
100-7 + 10-1
Рідня:
100 •4 : 10
10•9•10
10•8•1
8•10:1
10•4:8
100•3 + 100•6
Веселі задачі
Нуль кругленький, - кожен знає,
Але хто з вас вiдповiсть
Скiльки буде, як нуль цей,
Ми помножимо на шiсть?
Нуль кругленький, - кожен знає,
Але хто з вас вiдповiсть
Скiльки буде, як нуль цей,
Ми помножимо на шiсть?
Майстри роблять 10 возiв,
Гнуть залiзо, тешуть лiс,
Порахуйте, любi дiти,
Скiльки треба їм колic?
Вугiлля я на воза взяв,
Кiлограмiв 100 поклав.
Їздив я чотири рази.
Привiз скiльки?
Хто з вас скаже?
Розв'яжи задачу:
- Оцініть, як вам працювалося:
Важко
Зрозумів, але виникали труднощі
Все зрозумів
07.04
Ділення суми на число.
Робота над задачею (с. 135–136, завдання 879)
Запам’ятайте!
Ділення суми на число.
Заповнити таблицю
- Як називаються числа при діленні?
- Як знайти ділене, дільник?
Ділене
|
240
|
720
|
180
|
400
|
||
Дільник
|
30
|
4
|
8
|
30
|
2
|
|
Частка
|
50
|
9
|
50
|
— Прочитайте задачу.
— Що в задачі відомо?
— Що треба дізнатися?
— Розв’яжіть задачу двома способами відповідно до поданих планів:
1-й спосіб
1) 18 + 12 = 30 (сл.) — усього слив;
2) 30 : 3 = 10 (сл.)
(12 + 18) : 3 = 10 (сл.)
2-й спосіб
1) 18 : 3 = 6 (сл.) — синіх слив одержав кожний син;
2) 12 : 3 = 4 (сл.) — жовтих слив одержав кожний син;
3) 6 + 4 = 10 (сл.)
18 : 3 + 12 : 3 = 10 (сл.)
Відповідь: 10 слив усього одержав кожний син.
— Порівняйте відповіді, отримані в обох випадках. (Обидва способи рішення дали однакові результати.)
— Чим відрізняється розв’язання?
— Чи можна між розв’язаннями поставити знак «дорівнює»?
(12 + 18) : 3 = 18 : 3 + 12 : 3
— Розв’язуючи задачу 1-м способом, ми суму розділили на число.
Розв’язуючи задачу 2-м способом, кожне з чисел ділили на число, а результати ділення додали. Відповіді в задачах отримали однакові, отже, розв’язання було правильним. Знаходити результати ділення суми на число можна по-різному.
Запам’ятайте!
Щоб поділити суму на число, можна поділити на це число кожний доданок і знайдені частки додати.Запишемо формулу: (a+b) : c = a : c + b : cТож, давайте ще раз повторимо алгоритм ділення суми на число:1. Поділю перший доданок на число.
2. Поділю другий доданок на число.
3. Отримані частки додам.
Розв’яжи приклади (с. 136, завдання 883)
08.04
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове.
Пригадай двоцифрові розрядні числа, які можна поділити н 2, на 3.
Розкладіть число 36 різними способами у вигляді суми двох доданків.
Розгляньте записи і послухайте пояснення:
08.04
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове.
Пригадай двоцифрові розрядні числа, які можна поділити н 2, на 3.
Розкладіть число 36 різними способами у вигляді суми двох доданків.
Розгляньте записи і послухайте пояснення:
Виконай це завдання:
36 : 3 = 24 ∙ 4 = 32 • 2 : 8 = 84 : 4 • 3 =
48 : 2 = 2 ∙ 18 = 21 : 7 + 8 = 55 : 5 • 6 =
10.04
Контрольна робота.
Перевір свої знання та вміння, виконай контрольну роботу.
1. Розв’язати задачу. (3 бали)
Іра за 4 дні прочитала 36 сторінок книжки, а Оленка – за 7 днів 56 сторінок. Хто з дівчаток за день читав більше сторінок і на скільки?
2. Розв’язати приклади. (3 бали)
32 х 3 (2+70): 8
480 : 6 240:4+50х2
2 х 8 х5 575-(420:7)
230х4 60х10-70х6
3. Виконати дії з іменованими числами. (1 бал)
1 кг : 2 =
23смх4
1м-25мм
4. Розв’яжіть рівняння. (1 бал)
900 : х = 3
5. Геометричне завдання. (2 бали)
Накресли три відрізки: перший 8 см, другий – у 4 рази коротший, ніж перший, а третій – на 3 см довший за другий.
6. Творче завдання* (2 бали)
Дібрати по 4 значення букв с і k, при яких с : k = 5.
Бажаю успіхів!
13.04
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72:3.
— Сьогодні на уроці ми ознайомимося з прийомами ділення чисел виду 72 : 3 і 50 : 2.
Виконай завдання та прослухай пояснення:
13.04
Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72:3.
— Сьогодні на уроці ми ознайомимося з прийомами ділення чисел виду 72 : 3 і 50 : 2.
Виконай завдання та прослухай пояснення:
·
·
Запам'ятай алгоритм виконання:
1) замінюємо ділене
сумою розрядних доданків;
2) користуючись
правилом ділення суми на число, ділимо спочатку десятки, а потім — одиниці,
отримані результати додаємо.
72 : 3
60 : 3 = 20
12 : 3 = 4
20 + 4 = 24
— Число 70 на 3
не ділиться, тому число 72 ми не можемо замінити сумою розрядних доданків.
Замінимо число 72 сумою зручних доданків. Виділимо з числа 72 найбільше число
десятків, яке ділиться на 3. Це число 60. Отже, 72 — це 60 і 12. Тепер кожен з
отриманих доданків розділимо на 3, а результати додамо.
72 : 3 = 24
50 : 2 = (40 +
10) : 2 = 40 : 2 + 10 : 2 = 20 + 5 = 25
Примітка.
Слід звернути увагу на підбір зручних доданків: зручно, щоб при діленні
першого доданка на число ми отримували 10 або 20, або будь-яке кругле число.
Тому при підборі зручних доданків треба міркувати так: перший доданок — це
дільник, збільшений у 10, або в 20, або в 30... разів, а другий доданок — це
те, що залишається від діленого.
Якщо зрозуміли,то позмагйтеся з батьками:
Молодці!
14.04
Ділення на двоцифрове число шляхом послідовного ділення: 64:16, 125:25.
-Сьогодні будемо ділити двоцифрове число на двоцифрове. Перегляньте відео,щоб зрозуміти як це зробити.
Потренуйтеся в обчисленні самостійно. Виконай завдання веселого жучка:
Попрацюйте в ппідручнику №916 - 924
Ділення круглого числа на одноцифрове виду 360:3
Пригадай вивчене раніше та повчися виконувати приклади .
Якщо не зрозумів, то послухай ще:
17.04
Діленняна двоцифрове число.Робота над задачею. Знаходження значень виразів.
-Сьогодні повторимо та закріпимо вивчений матеріал.
Виконай усно:
-Пригадайте як поділити двоцифрове число на двоцифрове:
-Потренуйся у швидкому обчисленні прикладів:
-Виконай завдання з відео:
-Попрацюй у підручнику.
21.04
Арифметичні дії з числами. Робота над задачею.
-Сьогодні на уроці повторимо вивчене на попередніх уроках.
Пограй в математичні ігри та знайди правильну відповідь:
Обчисли самостійно:
Робота над задачею:
- Чи можемо відразу дізнатись скільки кілограмів меду зберуть дванадцять сімей бджіл?
- Чому?
- Про що дізнаємося спочатку?
- Якою дією?
- Про що дізнаємося потім?
- Якою дією?
-Запишіть обчислення в зошит.
-Складіть обернену задачу.
- Перевірте себе.
Попрацюй у підручнику.
22.04
Залежність результату дії множення. Робота над задачею.
-Сьогодні на уроці ми розглянемо залежність результату множення від зміни одного з множників
-Пригадай як називаютьсячисла при множенні.
Послухай пояснення та запам'ятай висновки:
Пригадай як правильно працювати над задачею:
Попрацюй у підручнику
Залежність результату дії ділення від зміни одного з компонентів.
-Сьогодні ми розглянемо, як змінюється частка від зміни діленого або дільника.
-Пригадай, як називаються числа при діленні.
-А тепер уважно послухай відео:
-Якщо все зрозуміло, то виконайте завдання з підручника №971, 972, 975, 976.
27.04
Усне множення і ділення в межах тисячі.
-Сьогодні повторимо і закріпимо вивчений матеріал.
-Пригадай всі способи обчислення виразів та виконай обчислення в зошит:
-Пограй у гру та склади пазл:
-Пригадай правила розв'язку рівнянь та обчисли:
-Розв'яжи задачі з підручника ст.149- 150,№984, 980, 991.
28.04
Розв'язування рівнянь, уяких один з компонентів поданий виразом зі змінною.
— Сьогодні на уроці ми
ознайомимося із розв’язуванням рівнянь, у яких один із компонентів поданий
виразом зі змінною.
-Розгляньте пам'ятку розв’язування рівнянь і завжди так міркуйте:
-А тепер повторіть правила розв’язування рівнянь,
Розв’яжемо рівняння за зразком
(с. 149, завдання 986)
х : (32 – 24) = 16
— Яка остання дія в поданому
рівнянні? (Ділення)
— Назвіть компоненти ділення.
(Ділене, дільник, частка)
— Назвіть ділене, дільник,
частку.
— Яку дію можна виконати? (32 –
24 = 8)
Записуємо:
х : 8 = 16
— Який компонент нам невідомий?
(Ділене х)
— Як знайти ділене? (Потрібно
дільник помножити на частку.)
Тепер ви легко можете помітити, що
вийшло відоме вам рівняння, і тому далі розв’яжіть самостійно.
х = 16 • 8
х = 128
— Виконаємо перевірку: 128 : (32
– 24) = 128 : 8 = 16
16 = 16
— Перевірка свідчить, що невідоме число знайдено правильно.
-Переглянь відео та виконуй завдання з вчителем:
-Отже сьогодні ви познайомилися з складними рівняннями:
-Запам'ятай!
29.04
Розв'язок рівнянь. Загальні прийоми розв'язування складених задач.
— Сьогодні на уроці ми продовжимо знайомитися із розв’язуванням рівнянь, у яких один із компонентів поданий виразом зі змінною.
-Швидко назви відповіді :
-Усно обчисли ланцюжки:
-Пригадай назви компонентів дій та правила з попереднього уроку. Розглянь запис рівняння.
Продовжте розв'язання.
(310 + 230) : х = 90
310 + 230 = 540
...?
(310 + 230) : х = 90
310 + 230 = 540
...?
Розв'яжіть рівняння,
х • (70 + 3) = 730
х : (317 - 300) = 60
(769 - 700) : х = 23
х : (317 - 300) = 60
(769 - 700) : х = 23
-Попрацюй у підручнику ст. 150 - 151
04.05
Частини. Частини цілого: утворення і запис числа.
04.05
Частини. Частини цілого: утворення і запис числа.
- - Завдання: піцу
потрібно поділити порівну між двома друзями. Як це зробити? А між 3, 4 друзями?
-
Якщо цілу піцу
поділити на дві рівні частини і взяти одну таку частину, то вона називається
половина.
Половина від цілого називається
одна друга частина .
При поділі цілого на три рівні
частини одна частина називається одна третя, або третина .
Кожну з чотирьох рівних частин
цілого називають однією четвертою, або четвертиною (чвертю) , такі числа – дроби, які називають частинами.
Числа 2,3,4, що стоять під рискою, показують,
на скільки частин поділено ціле і називають їх знаменником.
Число 1, що стоїть над дробовою рискою,
показує, скільки таких частин узято. Його називають чисельник. У записі дробу
чисельник і знаменник розділені рискою, яку називають дробовою.
1 -Дайте відповідь на запитання: де в житті ми
зустрічаємося з дробами?
Із дробами також пов’язано дуже багато професій:
пекар, кухар, електрик, швачка, садівник будівельник і ще інші. Також ми
зустрічаємо дроби коли граємо в комп’ютерні ігри (коли наприкінці пройденого
рівня, ми бачимо скільки зібрали балів із можливих), коли в інтернеті дивимося
рейтинг чого небудь, коли хочемо щось поділити між собою. Дроби оточують нас
повсюди.
Прослухайте уважно поясненнята працюйте разом з вчителем.
Гра "Ти шеф"
Завдання: зробити власну піцу, підписати кількість продуктів за допомогою дробів.
Попрацюй у підручнику ст.152 - 153.
05.05
Частини. Арифметичні дії з числами.
—
Сьогодні на уроці ми повторимо і закріпимо вивчене про частини.
-
Які бувають числа?
В країні
Математики є ще й двоповерхові числа.
Для вивчення цих
чисел У прикладах,
задачах
вагомі є
причини:
ділити без остачі,
вимірювати
треба
допомогти готові
нам різні
величини.
тут числа нам дробові.
Гра «
Святковий пиріг»
Святковий пиріг
розрізали на 10 частин.
-
Яку частину становить 1 шматок?
Запишіть.
Частину пирога
взяли. Яка частина залишилась?
Яку частину
становить решта?
-Подивіться на частинки цілого та прочитайте числа на тортах.
-Попрацюйте з вчителем:
-Обери правильну відповідь:
-Попрацюйте у підручнику ст.154-155
Арифметичні дії з числами. Ділення трицифровихчисел на двоцифрове.
працелюбним завжди вона відкрита , розташована дивна країна.
- Діти , чи хочете дізнатися , яка це країна ?
- Тоді розв’яжіть приклади , і вам відкриється назва .
Гра « Дешифрувальщик».
45 : 15 64 : 32 60 :12 52 : 13 90 : 15 91 : 13 88 : 11
(3-м ,6 – и ,8- н, 2-а ,5 –т ,4 – е ,7- ч . )
-Чи пригадали як ділити двоцифрове число на двоцифрове? Хто забув,то розгляньте запис:
90:18=
Число 18 будемо по черзі множити спочатку на 2
18 * 2= 36, мало, отже 2 не підходить
18 * 3 =54,мало, 3 не підходить
18 * 4=72, мало, 4 не підходить
18 * 5 =90, 5 підходить
90 : 18 = 5
-Існує ще один цікавий спосіб. послухайте:
-Способом випробування ділять і трицифрове число на двоцифрове:
192 : 64=
64 * 2 =128
64 * 3 =192
отже, 192 : 64 = 3
-Обчисліть:
292 : 73
102 : 17
125 : 25
-Розв'яжіть задачу:
У Ганнусі 51 наклейок , а у Олі – 57. Усі наклейки дівчатка наклеїли в альбомпо 18 на кожну сторінку . Скільки сторінок альбому використали ?
-Пригадайте вивчену тему:
Зразок:
1/2 від 1 хв = 60 с : 2 * 1= 30с
1/8 від 480 = 480 : 8 *1 =60
(Дробові числа писати як на зразку попереднього уроку або в підручнику: чисельник над рискою ,а знаменник підрискою)
-Попрацюйте у підручнику ст.155- 157
06.05
Арифметичні дії з числами. Частини.
-Вивчіть правила напам'ять!
-Продовж речення:
-Якщо потрібно знайти частинку число від цілого, потрібно .....
-Якщо потрібно знайти ціле за відомою частиною, потрібно ....
-Попрацюйте у підручнику ст. 155 - 157
08.05
Ділення з остачею. Арифметичні дії з числами.
-Сьогодні у нас нова тема. Уважно читайте і запам'ятовуйте:
-Прослухайте ці відео,щоб краще зрозуміти тему уроку:
- А тепер попрацюйте у підручнику ст. 158 -159
12.05
Ділення з остачею.
-Сьогодні продовжуємо вчитися ділити з остачею.
Але спочатку у нас графічний диктант.
-Пригадайте,що вивчали раніше та виконайте завдання:
-Ще раз прослухайте як ділити з остачею:
-Попрацюйте у підручнику ст.160
Ділення з остачею.
-Якщо ти хлопчик -обчисли сині,якщо дівчинка - червоні,а зелений разом.
Розташування арифметичних дій.
Гра «Знаки - втікачі».
1варіант 2варіант
72…8...9=18 3…3…8=72
42…18…9=40 40…5…9=85
3…3…9=81 81…9…3=27
Задача 1. Розділити 36 горіхів
порівну на 7 купок.
Задача 2. Поділити 20 цукерок між
шістьма друзями порівну.
Задача 3. Повітряна кулька коштує
30 к. Скільки таких кульок можна купити на 1 грн.?
Задача 4. За один день кошеня
з'їдає 70 г сухих кормів. На скільки днів вистачить йому 400-грамової коробки
корму?
Під час розв'язування цих задач
з'ясовується, що ділення націло неможливе. Дійсно, в задачі 1, наприклад, 5·7
= 35, а 6·7 = 42, тобто не існує такого натурального число, від множення якого
на 7 отримали б 36. Ділення 36 на 7 неможливе (в натуральних числах).
Розібравши аналогічно задачі 2-4, доходимо висновку, що в багатьох випадках під
час розв'язання задач на ділення доводиться знаходити не одне (як це було
раніше), а два числа (неповне частка і остача), які задовольняють деякі вимоги.
-Щоб краще зрозуміти, перегляньте відео:
-Попрацюйте у підрручнику ст.161 - 162
15.05
Повторення вивченого.
Швидко порахуй усно:
-Обчисли усно:
-Сьогодні урок -казка, приєднуйся!
-Попрацюй у підручнику ст.162 -163
Ділення двоцифрового на двоцифрове виконуй способом підбору (випробування):
-Пригадайте!
-Виконайте:
-Розв'яжіть задачу:
-Попрацюйте у підручнику ст. 163 - 164
Контрольна робота
Розв’яжи задачу:
Задача
До їдальні завезли 81л молока. На сніданок витратили 1/3 частину молока, а решту розлили у баки, по18л у кожний. Скільки баків потрбно?
Обчисли вирази:
( 485 + 394 ) – ( 236 + 483 ) – 160 : 20
18 · 3 76 : 4
70 : 14 70 : 10 · (17 + 33 )
160 · 5 47 : 9
Обчисли значення виразів, виконуючи кожну дію у
стовпчик:
623 + 249 – 578 380 + (914 – 708)
Розв’яжи рівняння:
Х · 3 = 31 + 62 Х : 5 = 110 – 20 Х – 330 = 480
Порівняй. Постав необхідні знаки:
10 грн … 100 к. 2 дм 8 см … 30 см
320 кг … 1 т 2 год 30 хв … 150 хв
42 м … 59 дм 1 год … 25 хв
Накресли три відрізки: перший - 6см, другий - у 2 рази коротший, ніж перший, а третій - на 5см довший за дрругий.
Знайди: третину доби; чверть від 2 дм; половину числа 120.
Бажаю успіхів!
20.05
Письмове множення на одноцифрове число.
Сьогодні будемо вчитися множити в стовпчик, тобто письмово.
Такі записи виглядають так:
Послухай пояснення:
20.05
Письмове множення на одноцифрове число.
Сьогодні будемо вчитися множити в стовпчик, тобто письмово.
Такі записи виглядають так:
Запам'ятай алгоритм письмового множення:
Як правило, у стовпчик обчислюють у тому випадку, коли обчислити усно складно.
Розглянь зразок міркування.
Міркуй так. Треба помножити 37 на 9.
Множу одиниці. 7 од. ∙ 9 =63 од., 63 одиниці – це 6 десятків і З одиниці.
З одиниці пишу під одиницями, а 6 десятків запам’ятовую і додам їх до десятків після множення десятків.
Множу десятки. 3 дес. ∙ 9 = 27 дес.
До 27 десятків додаю 6 десятків, які отримали, коли множили одиниці. Буде 33 десятки, або 3 сотні й 3 десятки. Записую 3 десятки під десятками, а сотні зліва від десятків.
Читаю відповідь. 333.
Отже, при письмовому множенні (у стовпчик) виконують порозрядне множення. Починають множити з нижчого розряду – з одиниць. Схематично цей спосіб обчислення можна зобразити так:
Попрацюй у підручнику.
Письмове множення на одноцифрове число.
Виконай завдання усно:
Усно:
Пригадай,як помножити трицифрове число на одноцифрове:
Обчисли:
Попрацюй у підручнику.
Письмове множення трицифрового числа на одноцифрове.
Усні обчислення
• Робота з числовою драбиною.
Щоб піднятися на сходинку цієї числової драбини, треба додати 23, а щоб спуститись — відняти 12. Пройдіть драбину до кінця.
Перевірте правильність обчислення виразів.
Гра "Допоможи бджілкам"
(виконай у зошит в стовпчик)
Попрацюй у підручнику.
Письмове ділення трицифрового числа на одноцифрове.
Обчисли усно:
Пригадай назви компонентів дій:
Уважно прослухай пояснення:
Зверни увагу на правильний запис ділення в стовпчик - це дуже важливо!
Виконай ділення письмово ( в стовпчик):
428 : 2 693 : 3 147 : 3
Попрацюй у підручнику.
27.05
Письмове ділення трицифрового числа на одноцифрове.
Порахуй усно:
27.05
Письмове ділення трицифрового числа на одноцифрове.
Порахуй усно:
Пригадай:
Повтори алгоритм письмового ділення з попереднього уроку та виконай обчислення в стовпчик, слідкуй як записуєш. Ось зразок!
Аня Дордус виконала контрольну роботу
ВідповістиВидалити